W czym możemy pomóc?
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jeżeli nie znajdziesz interesujących Cię informacji, zapraszamy do kontaktu: support@hotdesks.pl
Nie, pakiet Free nie wymaga podawania danych karty kredytowej, jest on całkowicie darmowy.
Tak, w opcji bezpłatnej nie wymagamy podawania danych dotyczących karty kredytowej, więc posiadając pakiet Free możesz usunąć dane karty kredytowej. W przypadku korzystania z pakietów płatnych, usunięcie danych karty będzie możliwe dopiero po zmianie na pakiet Free.

W celu rozpoczęcia pracy z aplikacją, wybierz przycisk zaloguj się. Następnie zarejestruj się, używając konta Google/Microsoft lub po prostu załóż nowe konto, używając swojego adresu email. Po rejestracji zostaniesz poproszony o podanie nazwy firmy. Od tej chwili możesz tworzyć własne lokacje i pomieszczenia, zapraszać użytkowników ze swojej firmy, przypisywać im uprawnienia i, co najważniejsze, możecie rozpocząć rezerwacje miejsc!

Aplikacja HotDesks została zaprojektowana z myślą o wygodzie użytkowania na różnorodnych urządzeniach, w tym również na smartfonach. Niezależnie od rozdzielczości ekranu, aplikacja dostosowuje się dynamicznie do wielkości wyświetlacza, zapewniając optymalne doświadczenie korzystania z usług.

Istnieją dwa główne sposoby korzystania z HotDesks na urządzeniach mobilnych.

Po pierwsze, możesz skorzystać z przeglądarki internetowej na swoim smartfonie. Wystarczy wpisać adres app.hotdesks.pl w przeglądarce, aby zarządzać swoimi rezerwacjami.

Jeżeli Twój telefon obsługuje technologię Progressive Web Apps (PWA), masz możliwość zainstalowania HotDesks jako aplikację mobilną. Dzięki temu, stanie się ona dostępna bezpośrednio z ekranu głównego Twojego telefonu, co gwarantuje szybki i łatwy dostęp do rezerwacji. Tutaj możesz pobrać instrukcję dla telefonu z Androidem, a tutaj dla iOS.

Dzięki HotDesks, bez względu na to, gdzie się znajdujesz i jakiego urządzenia używasz, zawsze masz możliwość szybkiego i wygodnego zarządzania rezerwacjami biurek, sal konferencyjnych oraz miejsc parkingowych. Nasza aplikacja dostarcza nie tylko efektywnych narzędzi do planowania przestrzeni pracy, ale również gwarantuje mobilność i dostępność w każdej sytuacji, pomagając Ci efektywnie zarządzać Twoim środowiskiem pracy.

Przejdź w menu do sekcji Lokalizacje, wybierz interesujące Cię pomieszczenie, a następnie kliknij w jego ikonę lub z menu na lokacji wybierz konfiguruj pomieszczenie.

Przejdź do sekcji Zarezerwuj biurko i wybierz dzień, na który chcesz dokonać rezerwacji. Z drzewa lokalizacji pod kalendarzem wybierz interesującą Cię lokację, a następnie wolne biurko na rzucie pomieszczenia. Następnie kliknij w przycisk zarezerwuj w prawym górnym rogu ekranu.

Tak, po wykupieniu płatnej subskrypcji, możesz dodać plan/rzut pomieszczenia zawierający rozkład ścian, okien itp. i na niego nanosić biurka. Dostępny jest również podgląd 3D.

Nastąpią 3 próby pobrania środków, na 3, na 2 i na 1 dzień przed zakończeniem subskrypcji, o każdej próbie poinformujemy Cię mailowo. Po 3 nieudanych próbach nastąpi zmiana pakietu na FREE.

Musisz posiadać rolę Administratora lub Managera, aby dodawać pomieszczenia. W menu przejdź do sekcji Lokalizacje, w tym miejscu możesz zbudować strukturę odwzorowującą budynki, piętra i pomieszczenia w Twojej firmie. Na każdej z lokacji możesz skonfigurować biurka, a dodając rzut pomieszczenia – w pełni odwzorować jego układ, co pozwoli użytkownikom na łatwiejsze odnalezienie ulubionego biurka.
Uprawnienia może zmieniać wyłącznie osoba będąca administratorem w firmie – pierwszym administratorem zostaje osoba, która zakłada firmę w aplikacji. Przejdź do sekcji użytkownicy, wybierz użytkowników, którym chcesz zmienić uprawnienia, a następnie na wstążce wybierz przycisk role i przypisz odpowiednią rolę uprawnień.
Rezerwacje biurek nie zostaną automatycznie skasowane i będą utylizowane zgodnie z wybranym limitem rezerwacji.

Nowe rezerwacje będą możliwe tylko w przypadku, jeżeli ilość zaplanowanych rezerwacji mieści się w dostępnym limicie. Przyszłe rezerwacje miejsc parkingowych zostaną anulowane.

Stanowiska pracy i miejsca parkingowe możesz usunąć samodzielnie przed zmianą pakietu na niższy, w przeciwnym razie system po dokonaniu zmiany pakietu zablokuje losowo biurka i miejsca parkingowe.
Tak, zawsze możesz ponownie włączyć płatny pakiet. Pamiętaj jednak, że wyłączenie jest możliwe najwcześniej po miesiącu.
Opłaty są pobierane co miesiąc, pierwsze pobranie następuje na 3 dni przed zakończeniem subskrypcji.
Tak, nasza firma w ramach pakietów płatnych oferuje od 2 do 6h bezpłatnego wsparcia. W przypadku pakietu Free możesz zamówić wsparcie poprzez formularz kontaktowy.
Tak, numer karty kredytowej jest przypisany do zamówienia, możesz tą samą kartą opłacić kilka subskrypcji dla różnych firm.