Raporty

Kontroluj liczbę rezerwacji i podejmuj decyzje biznesowe z wykorzystaniem danych z systemu HotDesks.
1.

Zoptymalizuj przestrzeń Twojego biura.

Rozważasz opcję zmiany biura lub jego konfiguracji? Raporty HotDesks ułatwią Ci podjęcie decyzji.
Sprawdzisz wykorzystanie stanowisk pracy i parkingu z podziałem na osoby/czas/lokalizacje.

2.

Koszty utrzymania biura.

Dowiesz się, czy obecne koszty są optymalne, dzięki danym na temat dynamiki i częstotliwości wykorzystania stanowisk pracy i parkingów przez pracowników.

Filtruj dane i otrzymuj raporty skrojone na miarę Twoich potrzeb.

3.

Praca hybrydowa, czy jednak zdalna?

Dzięki kodom QR na stanowiskach pracy dowiesz się czy rezerwacja została wykorzystana przez pracownika i jak często jest on w biurze.

4.

Raporty dotyczące aktywności pracowników.

Używając raportów HotDesks zobaczysz, jak kształtuje się aktywność pracowników, np. w grupach projektowych.
Pomoże to np. dobierać ludzi do projektu biorąc pod uwagę ich zawodowe relacje.