Raporty
Zoptymalizuj przestrzeń Twojego biura.
Rozważasz opcję zmiany biura lub jego konfiguracji? Raporty HotDesks ułatwią Ci podjęcie decyzji.
Sprawdzisz wykorzystanie stanowisk pracy i parkingu z podziałem na osoby/czas/lokalizacje.
Koszty utrzymania biura.
Dowiesz się, czy obecne koszty są optymalne, dzięki danym na temat dynamiki i częstotliwości wykorzystania stanowisk pracy i parkingów przez pracowników.
Filtruj dane i otrzymuj raporty skrojone na miarę Twoich potrzeb.
Praca hybrydowa, czy jednak zdalna?
Dzięki kodom QR na stanowiskach pracy dowiesz się czy rezerwacja została wykorzystana przez pracownika i jak często jest on w biurze.
Raporty dotyczące aktywności pracowników.
Używając raportów HotDesks zobaczysz, jak kształtuje się aktywność pracowników, np. w grupach projektowych.
Pomoże to np. dobierać ludzi do projektu biorąc pod uwagę ich zawodowe relacje.